Hervey Bay dag 2 - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Marco Linden - WaarBenJij.nu Hervey Bay dag 2 - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Marco Linden - WaarBenJij.nu

Hervey Bay dag 2

Door: Marco van der Linden

Blijf op de hoogte en volg Marco

27 November 2016 | Australië, Hervey Bay

Hoi allemaal,

Vandaag was dag en in de middag naar de esplanade.
Gister hadden we daar trouwens lekker tapas gegeten bij cafe tapas en vanmiddag coffee met pie in Enzo's het cafeetje waar ook Tanya met haar ouders (onze vriendin en haar ouders uit Bathurst) altijd heen gaan als ze hier zijn. Erg leuk weer.
Daarna zijn we naar de film gegaan: The Accountant. Was wel ok.....

Net lekker pannenkoeken gebakken in onze geweldige camping keuken met uitzicht op the pool.

Morgen de Fraser island dag, veel zin in.

Grt van ons.

• 27 November 2016 - 17:48

Leoni :

Leuk om jullie verhalen te lezen! Ben ook erg benieuwd naar de foto's ;-)
    Have fun tomorrow!

• 29 November 2016 - 22:15

Alexander:

Klinkt super! En goed dat de camper gewisseld is.
    Hier vriest het al flink 's nachts.. maar als we kunnen schaatsen hoor je mij niet klagen.

Have fun! Ennuh meer fotooooos!!

groetjes,
    Alexander

• 01 December 2016 - 01:59

Marco Van Der Linden:

Hoi Leonie, gister hebben we weer wat fotoos geplaatst veel plezier met deze bekijken en leuk dat je van onze verhalen geniet!
    Grt van ons.

• 01 December 2016 - 02:01

Marco Van Der Linden:

Hou Alexander,

Alvast veel plezier met schaatsen. Wij pakken hier nog wat zon en koud bier op het strand ;-)

Fotoos zijn geplaatst. Internet is niet overal ok en heeft een max met up en downloaden vandaar dat dit niet overal lukt. Beetje text gaat vaak beter.

Maar het is dus nu wel gelukt, hoop dat je ze leuk vind. Alles om bij jou en jullie van ASML?

Grt Marci