Onderweg naar Townsville - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Marco Linden - WaarBenJij.nu Onderweg naar Townsville - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Marco Linden - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Townsville

Door: Marco van der linden

Blijf op de hoogte en volg Marco

20 November 2016 | Nederland, Limmen

Hoi allemaal, vanmorgen mochten we douchen op de camping die gister dicht wad in Daintree NP. De camping heet Lync Haven en als je ooit naaf Daintree gaat, ga dan daaf heen. Heel gave camping, veel wilde dieren (opvang) en midden in het regenwoud. Als een sprookje zo mooi.
Helaas moesten we terug naar Port Douglas om de campers te wisselen dus konden we niet blijven.

We hebben nu een erg luxe camper met elektrisch in hoogte te plaatsen bed, douchecabine en apart toilet en een werkende turbo,ok mooi.

Nadat we weer on the road waren zijn we naar een crocodile farm geweest waar we de Saltie's hebben zien springen. Dit zijn krokodillen van een meter of 5-6 lang die vrij agressief overkomen.
Ook waren er koala's en kangaroos. Dus een erg leuk uitje. Nog ff naar een snake show gekeken waar we uitleg kregen over hoe giftig did beestjes zijn en wat te doen when bitten.

Daarna richting cardwell maar door het donker worden gestrand in een slechte camping aan de high way vlak voor Cardwell.

S'avonds wat plannen gemaakt voor volgende stops en na een paar VB's (Victorian Bitter Beer) onder dd wol. Op zich niet echt nodig bij deze temperaturen ;-).

Grt Jeanet, Robin en Marco

• 21 November 2016 - 20:14

Patrium H:

Erg leuk om dit alles te lezen. Goed om te weten dat het een hele beleving is die lang bij zal blijven.
    Wij genieten mee op afstand.

• 21 November 2016 - 20:16

Patrick Hendriks:

Mijn telefoon leid vaak een eigen leven. Het was dus niet patrium maar patje zelf :-)