Daintree en kapotte camper - Reisverslag uit Daintree, Australië van Marco Linden - WaarBenJij.nu Daintree en kapotte camper - Reisverslag uit Daintree, Australië van Marco Linden - WaarBenJij.nu

Daintree en kapotte camper

Door: Marco van der Linden

Blijf op de hoogte en volg Marco

19 November 2016 | Australië, Daintree

Hoi allemaal,

Na gister zijn we op de camping in Port Douglas blijven slapen en in de ochtend werd onze camper met een towtruck opgehaald om in Cairns te worden uitgelezen. Probleem is dat de turbo charger het regelmatig niet doet waardoor optrekken erg lang duurt en gevaarlijk is in de bergen.
Robin en Jeanet zijn mee gereden met de towtruck en Marco is met een shuttle service naaf Cairns gegaan.
Tijdens het wachten gezellig met een Ozzie gekletst die ons Daintree Rainforrest aanrade.
Rond de middag was de camper klaar dus wij naar Daintree national park. Wow dat is mooi zeg, het oudste regenwoud ter wereld waar je doorheen kan wandelen. Echt super gaaf. We zullen wat fotoos posten.

Door al het gedoe met camper en mooie uirzichten en dichte campings in het Daintree NP eindigde we bij een motel met live music en fish and chips.

Marco zei bier te willen als we mochten blijven slapen op het parkeerterein en dat mocht dus hop aan het bier onder begeleiding van twee damens die de bekende rock nummers live ten gehore brachten. Super avond met veel lol.

Helaas was camper nog steeds stuk maar na een vrij direkte phone call naar Apollo, morgen een niewe. Joehoe!.

Grt Jeanet, Robin en Marco

• 22 November 2016 - 08:07

Marco Van Der Linden:

Hoi Patrick, ons weer is inderdaad wel wat beter haha. We steken net boven de 30 graden uit met een lekker windje. In de camper is het een aangename 24 graden when on the road with airco ;-)