Sydney manly beach - Reisverslag uit Manly, Australië van Marco Linden - WaarBenJij.nu Sydney manly beach - Reisverslag uit Manly, Australië van Marco Linden - WaarBenJij.nu

Sydney manly beach

Door: Marco van der Linden

Blijf op de hoogte en volg Marco

06 December 2016 | Australië, Manly

Hoi allemaal,

Vanmorgen zijn we met Inger en Tanya naar Sydney, Manly beach gereden, we kregen een lift van ruim 200km!
We hadden daar via Air bnb een geweldig appartement voor 2 nachten kunnen boeken dus dat is super tof.
Aangekomen in Manly was het uiteraard weer larer als verwacht maar dat mag de bed niet drukken.
Samen met Inger en Tanya lekker geluncht en toen zijn onze wegen gescheiden.
Tanya en Inger hebben nl de zus van Inger opgehaald op Sydney airport die ook twee dagen vanuit Finland naar Sydney zou komen.

Wij zijn met de ferry naar Circular Quay gegaan de bekende haven met Opera house en mooue Harbour bridge. Echt ontzettend gaaf om zo de stad in te varen. Aanrader voor iedereen die hier heen gaat Manly Beach.

In Circular Quay zijn we naar de Rocks gegaan, de oude haven van Sydney met mooie pakhuizen en hebben we gegeten in Kings Cross, de uitgaanswijk van Sydney.

Daarna was het al weer tijd om met de ferry terug te gaan naar Manly en konden we de haven verlicht in de avond zien! Geweldig!!

Grt van ons uit Manly