Blue Mountains - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Marco Linden - WaarBenJij.nu Blue Mountains - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Marco Linden - WaarBenJij.nu

Blue Mountains

Door: Marco van der Linden

Blijf op de hoogte en volg Marco

05 December 2016 | Australië, Katoomba

Hoi allemaal,

Vanmorgen vroeg op gestaan en na een lekker ontbijt om 07:30 vertrokken naar de Blue Mountains.
We zijn naar boven gereden waar we erg mooi uitzicht hadden tijdens onze wandeling door de bossen.
Daarna met de steile trein (bijna 70 graden) weer terug omhoog. De wandeling was via trapjes langst de rotswanden naar beneden.
Weer boven aan gekomen zijn we naar de Three Sisters gegaan en waar we ook via de wedding bridge naar toe zijn gelopen. Deze drie rotsen steken echt ontzettend mooi boven de bomen uit. Erg indrukwekkend.

Daarna met zijn vieren een lekker taartje op en weer terug naaf Bathurst waar Bill op ons zat te wachten.
De avond wederom gezellig bijgekletst en weer op tijd naar bed omdat we morgen vroeg naar Sydney gaan.

Grt van ons.