Whitsunday Islands - Reisverslag uit Whitsunday Islands, Australië van Marco Linden - WaarBenJij.nu Whitsunday Islands - Reisverslag uit Whitsunday Islands, Australië van Marco Linden - WaarBenJij.nu

Whitsunday Islands

Blijf op de hoogte en volg Marco

24 November 2016 | Australië, Whitsunday Islands

Hoi allemaal,

Vanmorgen eerst Robin opgehaald en daarna wij voor onze trip jet de Derwent hunter:http://tallshipadventures.com.au
Het was echt een geweldige tocht waarbij we met zeeschilpadden over het koraal van de Whitsundays hebben gezwommen. Ontzettend gaaf.
Verder heel lekker gegeten op de boot en leuke mensen ontmoet uit Edingburg. We hebben weer een leuk vakantieadresje maar zij komen eerst naar Den Bosch, we zijn benieuwd.
Nadat we weer in Airlie Beach waren hebben we wederom bij Magnum's een biertje op onder het genot van een leuke muzikant die Miserlou van Dick Dale speelde, het openingsnummer van onze bruilift dus weer ff met de voetjes van de vloer.https://m.youtube.com/watch?v=9UmmbF1Zyvk
Daarna hebben we niet al te best gegeten bij mamma's boy. Morgen maar weerzelf koken ;-).

Grt van ons.

• 28 November 2016 - 10:00

Patrick Van Gestel:

hey Marco, je hebt me zojuist weer een nieuwe uitdaging op gitaar gegeven...thanks! Ik hoop alleen niet dat ik er ook zo lelijk bij moet kijken...

• 28 November 2016 - 11:40

Saudith:

wow, jullie hebben leuke dingen gedaan!! top!
    lekker gezwommen, lekker gegeten, lekker gedronken, en alles boven 20C ;-)

leuk dat jullie de tijd nemen om deze berichten te sturen, hellemaal gaaf.

• 01 December 2016 - 07:56

Marco Van Der Linden:

Hoi Patrick, leuk om te lezen. Ik kon hem (een beetje) bassen.
    Was openingsdans van onze bruiloft en begin tune van beste film ever Pulp Fiction.

Grt Marco

• 01 December 2016 - 07:59

Marco Van Der Linden:

Hoi Saudith,

Het is hier ook echt super gaaf. Mijn favoriete vakantie land/werelddeel.
    Het wordt nu 's-avonds wel iets frisser maar dat slaapt dan ook weer stukken beter.

Leuk dat jij zo geniet van ons dagboek.

Bij jullie alles ok?

Grt Marco